maanantai 30. syyskuuta 2013

Omituista

Päätin kirjoittaa tämän blogimerkinnän ihan vain siksi, etten ole kokenut varmaan milloinkaan mitään yhtä omituista. Kaikki siis tapahtui kun selailin tavanomaisesti youtubessa videoita toisensa perään. Sitten silmiini yhtäkkiä osui video, top anime hahmojen kuolemat. Noh, ajattelin että katsotaampas millaista matskua on, mikä on tämän videon tekijän käsitys surullisesta hahmon kuolemasta. Klippejä videossa oli viisi. Katselin ensimmäisen, toisen, kolmannen ja neljännen, eipä sen kummempia reaktioita. Animet tällä videolla eivät siis olleet minulle ennestään tuttuja, en siis tuntenut hahmoja enkä tiennyt niiden taustoja. Sitten, rullasi eteenpäin viimeinen klippi. Ilmeisesti se oli samasta animesta kuin edellinen. Katselin, ja sitten, ihan varoittamatta, pienen tytön lause "Rakastan sinua isä" ja kuolema sai ihan älyttömän itkukohtauksen minulla aikaan. Siis mitä ihmettä?! En minä näitä hahmoja tunne, eivät yleensä tälläiset saa minua itkemään, mutta tässä oli jotain, mikä ilmeisesti osui tosi pahasti hermoon ja päräytti. Hämmästyttävää taitoa animen tekijöiltä että saavat kohtauksellaan jopa animeen tutustumattoman ihmisen itkemään. Siitä sitten pitikin mennä vessaan tirauttelemaan ja rauhoittumaan, oi voi. 

Lopuksi vielä mainosta hartsilapsiin heittämästäni kuvatarinasta, käykää toki lukemassa~, osallistuin myös Monster High muodin huipulla kisaan, voi pojat, mitähän siitäkin seuraa? En nimittäin olen yhtään sellainen ihminen joka osaisi suunnitella vaatteita. Mutta, pitäähän jonkun sitä perääkin näissä kisoissa vetää :). 






  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti