maanantai 18. heinäkuuta 2016

Hommasin uuden nuken, mutta se ei ole tässä postauksessa

Ompas blogi jäänyt vähälle huomiolle! Olen lähinnä tehnyt Mercy cosplaytani ja enimmäkseen pelannut Overwatchia. Ja nyt pokémon Go:ta jonkin verran. Harmi vain, että pokémoneja pitää lähteä täältä kotoa metsästämään about 16 kilsan päähän :(. Täällä maalla ei ole juuri mitään. Varsinkaan niitä pokémoneja.

Tekispä ne lisää eri skinejä hahmoille! Mulla on päälle 3000 krediittiä käyttämättä.
Onneks kohta kuitenkin tulee uus hahmo Ana
 Minulle on tulossa näin pitkästä pitkästä aikaa lisäystä nukkeperheeseen. Ostin foorumilta Musedollin Eraton, joka oli yksi haavenukkeni silloin joskus tosi kauan aikaa sitten. Silloin ajattelin, että siitä olisi voinut tulla Aileen isona. Nyt kun näin sen halpaan hintaan, niin en voinut jättää tilaisuutta väliin. Kuten monen muunkin nukkeni kanssa. Minulla on vähän ongelmana se, että haavenukkeihini kuuluvat ovat yleensä limited mallit. Eratoakaan ei valmisteta enää, joten sen kanssa saa sitten olla tarkkana. Ensin meinasin lisätä tyttösen tarinaani, mutta nyt olen toistaiseksi päättänyt, että tyttö on ihan irtonainen nukke ilman taustatarinaa ja tarinaan kuulumista. Tytön nimeksi tulisi Haruka. Tällein helpommin Haru. Mitään tavaraa minulla ei taaskaan ole oikein valmiina. Toivon, että tuo yksi blondi peruukkini sopisi hänelle ja mahdollisesti nuo yhdet siniset akryylini.

Erato silloin kuin se julkaistiin. Omallani tosin ei ole firman meikkiä, mikä on hyvä
koska jos haluan vaihtaa sen niin ei tule tunnon tuskia

Jos totta puhutaan, minulla ei olisi tähän väliin ollut varaa hankkia uutta nukkea. Silloin tosin kun otin myyjään yhteyttä, minulla oli varaa, mutta alussa oli tosi paljon takkuilua kommunikaation kanssa ja yhdessä vaiheessa ne siihen tarkoitetut rahat sitten menivätkin auton huoltoon, kun oletin, ettei myyjä ole kiinnostunut nuken myymisestä minulle kun ei tullut vastauksia pitkään aikaan. Sähköpostien vaihtamisen jälkeen sitten onnisti kommunikaatiossakin ja myyjä varasi minulle nuken myöhemmäksi kunnes pystyn maksamaan, mikä oli ihan kivaa. Nyt sitten seuraavaksi odotan myyjän viestiä, että nukke olisi lähtenyt tänne päin. Kivaa taas odotella nukkepostia. Varsinkin SD kokoista nukkepostia ei ole tullut hyvin pitkään aikaan. Tykkään Musedollin kropasta. Varsinkin siitä, että torsojointti on alempana kuin tissien alla. Nuo tissilliset jostain syystä ovat vähän hankalia omasta mielestä ja purevat.

Otin pari pika räpsyä yksi päivä pienemmistä. Pitäisi jaksaa mennä tuonne metsään kuvaamaan, mutta olen tosi laiska kun ei sillain ole kauheasti inspannut mennä hyttysten syötäväksi :/.

Jestas että näyttää keltaiselta tuossa kuvassa. Se on vaan varjotasapainon säätämisen
jäljiltä tuo keltaisuus.
 Laitoin Linnealle päähän Millyn tekemän peruukin, joka silloin joskus piti tulla Ecplipselle, muttei oikein sopinutkaan. Haluaisin ehkä että muillakin nukeillani olisi näitä ihania karvapehkoja tasapainottamassa tuota kuituperuukki valtaa.



Nyt kun katson näitä kuvia, niin olen että miksihän tein Linnean kulmakarvoihin tuollaisen "ajetun" alueen :'D. Olisikohan ollut jotain Last of us viboja? ken tietää.


Eclipse esittelee hienoa taitoaan istua ilmassa. Tytöt eivät näytä kovin vakuuttuneilta. Miksi Celesten peruukki näyttää siltä kuin se olisi vinossa, hmm.

"Taidan oikeasti olla taikuri!"
"No etkä ole.."
  Blade and soulia ei ole juurikaan tullut pelattua, paitsi tehtyä silloin tällöin hahmoja ja todennut etten haluakkaan pelata jotain classia, ja poistanut hahmon.


Kokeilin Cherylotille yhtä toista "ostopukua" jonka olisin halunnut myöskin hommata, mutta se jäi loppujen lopuksi ostamatta. Nyt tietysti kadun ihan hirveästi ostamatta jäämistä, koska tuo on minusta jotenkin älyttömän kiva. Tämän haluaisin tehdä joskus cosplayna. Kultaiset kuulokkeet ja kaikki. Nuo pään luurit eivät kuulu tämän kanssa yhteen, mutta tykkäsin tuosta tukkatyylistä joten jätin sen kuvaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti